Sustainable, eco-friendly or ethical – the terms are everywhere in advertising but what do they actually mean?
Firms face a backlash for exaggerating their green credentials, or so-called ‘greenwashing’.
The BBC’s Ben Thompson helps you sort fact from fiction with experts from all over the world on Talking Business.
Please subscribe HERE http://bit.ly/1rbfUog
#BBCNews
MILANO (ITALPRESS) – “L’Arabia Saudita rappresenta l’esempio di un Paese che sta profondamente cambiando. Il Re King Salman bin Abdulaziz…
L'edizione della notte del Tg diretto da Enrico Mentana
LONDRA (INGHILTERRA) (ITALPRESS) – Dopo la sconfitta subita al Maradona contro il Napoli, per la Roma è già tempo di…
BOLOGNA (ITALPRESS) – Niente da fare per il Bologna, che al Dall’Ara cade per 2-1 contro il Lille e compromette…
BIRMINGHAM (INGHILTERRA) (ITALPRESS) – Una Juventus rabberciata fa quello che può e torna da Birmingham con un punto prezioso in…
Sudan in north-east Africa was thrown into crisis in 2023 when its army and a powerful paramilitary group began a…